En måndag!

Dagens bästa: Allt. Dagen var helt perfekt. Ska inte klaaaga :)
Dagens sämsta: Hmm.. hade lite ont i magen...om man ska vara kinkig
Dagens humör: Pigg och glá


hahah kanske lite föööör glad.

Dagens irritation: Kollade på Troja och Brad Pitt dog. Det var lite jobbigt
Dagens klädsel: SKÖNT. Varma skor, varm kofta och jeans.
Dagens "måsta ha": Pinsamt nog cola. VAR SÅ SUGEN!!!
Dagens person: Måste både vara Camille och Mert som jag träffade idag. Det var så kuligt :)
Dagens mat: HAHA...måste vara pizza salladen jag åt (GRATIS...gissa om jag fick ont i magen sen???) medans Mert åt sin jädrans kebab



Dagens roligaste:
Othman: Jag är där Narek är hela tiden, ska han veta något så ska jag veta!!! Jag och Narek är som en person
Maary: Men...jag dååå?
Othman: Du är som TVÅ!!

HAHAHAHAHAHA elakt mot mig men jag bjussar på detta.

Dagens låt: Lady gaga- Poker face. Tröttnade ett tag men idag var den bra igen :D
Dagens "ska göra": Sluta skriva denna lista och plugga!

BYYYYE!


0 kommentarer