Gästbloggning, (rikard)

Jag har ett nytt påhitt på bloggen som vi valt att kalla för ”Jag och kameran”

Inspirerade av den härliga sidan ishotmyself.com så tänkte jag ha en liten tävling varje månad där ni läsare helt enkelt få ta en bild på er själva med eran kamera och skicka till mig(naket). Det kan vara i princip vad som helst, en härlig bild på er själva helt enkelt!

När ni mailat bilden till mig så lägger jag ut dessa på sidan och i slutet av varje månad så röstar vi tillsammans och utser en vinnare.
Vinnaren får en liten present av mig, allt ifrån kyssar till härliga leksaker ;)  det blir en överraskning.

Så fram med kameran och ta en härlig bild av dig själv och var med och tävla!
Ju fler vi blir ju roligare är det, killar & tjejer kom igen!

2 kommentarer
Rikard

Moget att skriva mitt namn efter :S

maary

HAHAHAH din tööönt. erkänner inte ens att ha skrivit. Moget rikard MOGET!!! :)