Hiss & Diss



H I S S

Brun-utan-sol
Räddaren om man inte vill sola solarium (ja alla har väl hört om hur farligt det är?) Risken är ju att man blir extremt orange av burn utan sol. Vilket är lätt hänt...

                                                          
Ventrilo
Många kanske inte vet vad det är. Men det är ett program som gör att man kan kommunicera med varandra när man spelar (lanar eller vettefan vad de gör). Och ja varför ligger det på min hiss lista? Jo för jag älskar att störa mina klassisar när de spelar. Nej men det är roligt att känna sig som "en av dem" HAHAHA.

                       
         
Psykologiböcker
Något som alltid har facinerat mig. Har man en svacka och behöver må bättre...ja då finns de alltid tillgängliga och tro mig man mår ALLTID bättre. Sen beror det oxå på vilken bok man läser så det gäller att välja rätt! Men att lära känns sig själv bättre och de runt omkring är sjukt intressant. Varför någon beter sig som den gör osv...

           

D I S S

Söndagsångest

Söndag är den dagen man inser att man kanske inte pluggade tillräckligt bra/ eller inte alls under helgen som MAN BORDE HA GJORT. Eller ren ångest från helgen då man gjorde något man inte borde. Ingen trevlig känsla på en söndag asså...

Handsmycke
Ja det finns armband. Men detta? Nej inget som ligger på hiss sidan hos mig. Det är både fult och helt opraktiskt.
Förstår helt enkelt inte det fina med det.



0 kommentarer