HISS OCH DISS



H I S S A R:

Skräck / thriller filmer.
Ibland är det underbart. Regn ute. Mörkt i rummet och bara kolla på en sjukt äcklig eller läskig film. Låter psykad? Javisst. Men jag orkar inte emotionella filmer hela tiden.

Träning
Nu när solen inte är framme och kan göra oss pigga och glada så får man ta och träna istället!
Dock blir det ganska kortvarig glädje av träning men gör man det 3 ggr i veckan blir man garanterat mer positiv och glad!

Torrshampo
Räddaen i nöden när man har en "bad hair day"
Har proffs från H&M 29:90. Men kan inte påstå att den är bäst. Men den hjälper. (Även mjöl hjälper men det är en big no no för brunetter...)





D I S S A R :

Farmville
Något som var mitt beroende förr jag vet.
Jag spelade tills det blev tråkigt, sen gav jag upp. OCH NU!? Har de gort om spelet till mycket roligare. Man kan ha fler djur och maskiner och allt :( Besviken.



Anna Anka
Kvinnan som alla hatar eller älskar. Men ärligt. Okej om hon betedde sig som hon gör i sin serie i verkligheten. MEN DET GÖR HON INTE. Hon provocerar. Precis som kissie, dissie och alla de där. Varför kolla på något om hon inte beter sig så egentligen? Det är ju fanimej som en jävla roll. (fast man kan ju ändå inte låte bli att kolla och skratta åt "svenska holywood fruar"





0 kommentarer