Ajajaj

HEJ.

Imorse ringde jag till sjukan och hörde om jag skulle kolla min renbensgrejj och tydligen var det akut (?) Så jag tog mig dit efter första lektion. Rädd och Nojjig som jag var (och ledsen, VEM VILL TILL ETT SJUKHUS??) satte jag mig i väntrummet på akuten och baaaaaara väntade.

Tobbe kom och höll mig sällskap. Sjuuukt gulligt, tack verkligen älskling. Vi satt där och väntade i cirkus fyra timmar innan jag fick hjälp. Med tiden gick rätt fort när man hade någon vid sin sida :) Tydligen hade jag hostat sönder ett revben. Ajaj. Kommer ha ont 3 veckor frammåt nu. Men äh, det lööööser sig!

'
Usch för sjukhus.





4 kommentarer
Johan

HAHAHHAHAHAHha RENBEN?

Maria

Ähhhh är blatte kan inte skriva rätt :)

Millish

haha det är bra maria.. ngt måste man ju skylla på;)

Maria

hahaha, ja precis :D