HISS OCH DISS.



H I S S


Marabou frukt & mandel. Det är få som gillar den eller ger den en chans. Men jag är beroende.
SÅ GOD!! Ni måste prova.


Hösten. Trodde att det skulle vara helt hemskt med höst. Men solen är fortfarande kvar...(ett tag till iaf)
och vad är härligare än att mysa en mörk och regning höstkväll med ljus och film. mmmm<3
Fina färger på träden är det oxå!
Så man ska inte klaga! :D



Studiedagar. Det är precis vad vi behöver nu. En kort break efter sommarlovet (för vi har väl inte haft
lov va??) Nu ska man vila ut och få motivation för skolan igen!!!

Höga stövlar och nitar.
JAG ÄLSKAR!!!
Fast inte föööör höga stövlar utan lagom till knäna typ...åh vad jag längtar tills jag kan inskaffa sådana.
Och väskor,skor(+kläääder) och armband med nitar....yeeey!

Armbandet kommer inom kort finnas att köpa på H&M!





D I S S

PMS. Ja något av i princip alla tjejer lider av och jag lite extra mer än vanligt. Det sorliga är att man
INTE VÄLJER att vara sur. Man blir det bara och jag som har pms 3 veckor i månaden har ju det liiiite 
knas haha.


Att bli kallad king kong.
Ja man tar ju lite åt sig, hårig och blatte lixom :(

Liknar ju mig till pricken:(

Matte.
SVÅRT SVÅRT SVÅÅÅÅRT. Behöver grov hjälp. Aja ska sluta blogga och återgå till lektionen så kanske jag fattar mer.






2 kommentarer
Jakob

Hösten är skön tycker jag :D

Maria

Jaaag med! I LOVE IT!