Killar beroende av spel, tjejer beroende av...?

S o c i a l a  s a j t e r . . .

Och tja.. det är ju sant. Vi tjejer bloggar mer än killar och använder facebook mer flitigt (de flesta) vi är bra på att lägga upp bilder överallt och ha koll på det senaste om allt och alla.

Men detta...???? HAHAHA jag doog av garv när jag läste detta (observera att jag satt själv på tåget) Men herregud sancka om att ta FARMVILLE på allvar (jag har faktiskt slutat!!)


"Tjejerna väljer att skolka för att till exempel sköta sitt jordbruk på farmville"

HAHAHAH MEN KOM IGEN NU TJEJER. VADÅ SKÖRDA HAHA?!! GÅ TILL SKOLAN!

6 kommentarer
mallan

DU SKA FAN INTE SÄGA NÅT MARIA HAHAHAHAHAHA

mallan

DU SKA FAN INTE SÄGA NÅT MARIA HAHAHAHAHAHA

Maria

HAHAHAHAHAH FUCK UUUU! JAG HAR SLUTAT!!!

Anonym

Varför tänkte jag på dig Maria när jag läste det här?????????? :D:D:D:D:D

maria

hahaha VARFÖR!? Jag spelar inte ens:(

Milleee

hmmm sluta mobba farmville d e ju min favvo!