Tiiiisdag

Heeeeej!

Dagen började väl som ni märkte, dock spårade ut lite mot förmiddagen och blev halvt knasig.
Men det löste sig mot dagens slut då jag mötte upp Tobbe och pluggade med honom.
Kan dock inte påstå att han är den skarpaste kniven i lådan HAHAHA. Inte blev det många uppgifter allt.
Men jag blev på bättre humör och det var ju en fördel. Såklart.

Nu ska jag göra saker. Lite olika saker faktiskt. Känner mig produktiv såhär sent in på tisdagskvällen.
TREVLIGT TREVLIGT.

Liiiiite bilder från idag!

Har aldrig sett en gladare människa :D

Vår drog. MMMMMM!!


5 kommentarer
Anonym

vad hände efter pluggandet då????? :D

maria

Åkte hem. Narek sluta lek anonym....

mallan

HAHAHA ASnöjd över datorn vettu :D

Mert "Mertan"

AHAHAHAHAHAH NAREK ERU SKÖN ELLER

Maria

MERT. Nej han är inte skön, han tror det är "hämd" efter vad jag sa om hans roooopaaa hela dagen ;)



OCH MALLAN.

vet du hur nöjd han var eller? OCH VET DU HUR AVUNDSJUK JAG VAR? Galet.