VECKAN I BILDER.




Veckan började med ett x antal sjukhusbesök. Nu är man inte lika rädd för sjukhus iaf ;)



Så här mycket tyckte jag synd om mig själv innan sjukhuset. HAHA. Tröstäta JAVISSST!



Fast såhär glad var jag när alla sjukhus besök var avklarade och jag fick lite droger med mig hem!



Nya köp blev det också denna vecka. 2 jackor från H&M (599:- st) sen en skjorta från ATT. (249:-)



"Hårigas i klassen" har jag klassats till. Ja men visst det kan jag väl bjuda på. Men Narek se då till att skriva rätt för fän!



Anton fick ångest i Torsdags då det var skolfoto. Han lade sig på golvet och skrek  " NEJ NEJ NEJ "
Nästan. Kan ha överdrivit en aning.



HAHAHAHAH. Narek på produktionen i torsdags. En bild säger mer än tusen ord ;)



Bara jag som lyckas. Finn ett fel? Vettefän hur det kom dit ärligt talat.



Jag skojar inte alls när jag säger att de här tabletterna skrämmer mig.
Får världens humörsvängning + blir jätte seg och yr.
Så nu dricker jag massa kaffe för at få igång mig tills ikväll.

0 kommentarer