Dagen i bilder



Mötte upp denna flicka på staden och pratade om allt mellan himmel och jord. Mysigt. Önskar jag kunde citera ett av alla hennes citat som hon slängde upp idag meeeen mitt minne bedrar. Nästa gång!



Jag var allt kaxig innan bowlingen kan jag lova. Jag skulle vinna helt klart.



Koffe "kvinnomisshandlaren" var lika kaxig han med. Tydligen skulle han vinna?!



En dålig förlorare som jag är gjorde det hela inte bättre att jag inte fick mer poäng än honom, fick snarare mycket mycket lägre (visar INTE rsultatet) försökte även förstöra lite för herr Åkerman men det gick inte särsklit bra det heller.



Men med lite paj och min nya mobil på huvudet (den laddades men det var för kort sladd) så blev jag genast gladare. Det blev en lyckad dag trots allt. En riktigt lyckad dag tillochmed!



1 kommentar
Jen

"Men du har ju redan en massa julklappar!"