2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Ja massor! Både bra och dåligt.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ehm, jag kommer inte ens ihåg om jag hade några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Neeeej.
4. Dog någon som stod dig nära?
Som tur är nej!
5. Vilka länder besökte du?
Underbara Rumänien i sommras.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Mer resor, jobb och umgås mer med familjen & vänner
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
25 juni
8. Vad var din största framgång 2009?
Skolan och jobb
9. Största misstaget?
Var inte mig själv ett tag. Skönt att det är fixat iallafall!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
OM JAG HAR! Herregud. Skadat knä, ett sönderhostat revben, ramlat i trappan och blivit medvetslös i några sekunder. Jag är klumpig så är det bara.
11. Bästa köpet?
Oj. Jag har köpt mycket i år känner jag..men bara småsaker inget rikigt stort
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat(såklart) och nöjen
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaaaaa många saker, men mest Tobbe
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Måste nog vara lady gaga låtar och Jason Derulo - what did she say
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare. Var inte heller så höstdeprimerad iår vilket känns skönt! Men mycket PMS blev det...
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar, umgåtts mer med folk som jag verkligen bryr mig om
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit så  mycket mat. HAHA
18. Hur tillbringar du julen?
Hemma med familjen<3
19. Blev du kär i år?
OM jag blev. Jävligt kär faktiskt
20. Favoritprogram på TV?
Kollade inte så mycket på tv i år! Blev mer nerladdat. Gossip Girl
21. Bästa boken du läste i år?
Kommer inte ihåg. Men det var några bra psykologi böcker
22. Största musikaliska upptäckten?
Svårt. Lady Gaga på Grönan!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar och en snygg klocka
25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej faktiskt inte!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Hahah den var galen. Först spenderade jag den själv utan att ingen hörde av sig sedan så blev jag överraskad på stan. Har man så fina vänner så har man
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja om jag inte hade ältat så jäkla mkt saker i början, men det har bättrats som tur är.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Jag vet inte. Det ända jag vet är att jag var mig själv och köpte det jag gillade och sket i det jag inte gillade.
29. Vad fick dig att må bra?
Mina underbara vänner, älsklingen och familjen...och choklad
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Chuck Bass i GG. Vadå..han är ju lite mysikt hhahaha....
0 kommentarer