En måndag

Ingen uppdatering! OHNO.
Vad har jag gjort? Mycket vill jag säga, men ändå inte.

Tidigt tidigt begav jag mig till stan för att möta älsklingen. Sorligt nog skulle han jobba så han lämnade mig ensam med en turk. Turken hette Mert. Men det var trevligt vill jag lova. Saknat honom grovt mycket. Sedan blev jag lämnad ensam. Helt ensam på stan. Vad gjorde jag då? Jo jag shoppade såklart!
OH GOD. Inte mycket pengar kvar. MEN VET NI VAD? Jag hittade den perfekt(aste) väskan och lite mycket till.
Sedan blev det att möta tobbe igen. Får ju inte nog av den grabben, åkte hem till honom och kollade på film och lite annat. Fick även en jääättte söt blomma av hans föräldrar. Haha kan inte sluta tänka på det, det var sjukt gulligt.

SÅÅÅÅÅÅ.
Nu vet ni vart jag höll hus.
Inga bilder..ingenting. Så tråkig är jag idag!

0 kommentarer