Bara för att

1. Hur gammal är du om fem år? 22 år
2. Vem var den sista du träffade? Mami
3. Hur lång är du? 174 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? The Unborn (helt ovärd film att se!!)
5. Vem ringde du senast? Mille
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " HAHA sjuka unge :* "
7. Vad är dagens planer? Dagen är nästan slut men typ mysa framför tv med film :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Asså jag har lite av en telefon fobi med folk jag inte är van att prata med så då blir det sms. Annars ringer jag :)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda, typ.
10. När såg du senast din mamma? Nysss ;P
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna med lite brunt
12. När vaknade du idag? halv sju
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja faktiskt en gång i Grekland. Den var hemlös :P
14. Vilken är din favoritplats? Hm....antar att det är Rom
15. Vilken plats föredrar du minst? Haha, skolan tror jag faktiskt.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag vet inte men förhoppningsvis utomlands.
17. Vad skrämde dig som barn? Ormar och höjder. Fyfan! Har fortfarande kvar rädslorna
18. Vem fick dig att skratta senast? Hmm..svårt där
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? haha? Varför ska man ha när man inte behöver?
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? i pyjamas :D
22. Hur många kuddar har du i sängen? fem
23. Hur många landskap har du bott i? 2 (närke och uppland)
24. Har du någon gång spytt på fyllan? en ända gång
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor :)
26. Är du social? Vissa påstår det, själv tycker jag att jag är halvt lagom ;P Lite blyg med nya personer.
27. Vilken är din favoritglass? 88 eller Twister, kan inte bestämma
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Jag skulle spara tills jag har gått ut 3an så jag kunde ut och reeesa!
29. Tycker du om kinamat? Jadå det är gott. Men bara när man är sugen på det haha
30. Tycker du om kaffe? Tyvärr, jag är heeelt beroende
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe ibland juice
32. Sover du på någon särskild sida? Yes på höger sida
33. Kan du spela poker? Nej, men jag har alltid velat lära mig :)
34. Tycker du om att mysa? yess det är jag!
35. Är du en beroendemänniska? Njaaa , bara när det gäller vissa saker.
37. Vill du ha barn? Säkert i framtiden
38. Kan du några andra språk än svenska? Yes det kan jag
39. Har du någonsin åkt ambulans? Inte vad jag minns
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet. Helt jävla underbart
41. Vad spenderar du helst pengar på? Det har alltid varit kläder men nu känns det som nöjen är mer värt :)
42. Äger du dyra smycken? Nej det kan jag inte påstå
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej det har jag inte
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Päroncider
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hm...
46. Välj ett ärr på din kropp?Har tyvärr många att välja på men de senaste på knät då jag ramlade i trappan...
47. Vad har du för ringsignal? Någon vanlig tråkig Sony Ericsson
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Heeheheh, nääe inte alls. Jag hade inte direkt någon slags stil då ;P
49. Flirtar du mycket? Nej inte alls, är för blyg.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I en kina restaurang
51. Kan du byta olja på bilen? Neej inte alls
52. Har du fått fortkörningsböter? Har inte ens börjat övningsköra...
53. Vilken var den senaste bok du läste? Jag har inte läst ut en bok på mycket länge tyvärr (lyckas bara läsa till hälften)
54. Läser du dagstidningen? Ibland, bussresan är så lång så det blir ofta tråkigt ;P
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nepp
56. Dansar du i bilen? Hahaha dansa i bilen? Nää det brukar inte hända.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The Voice, varje morgon vettni ;)
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Typ min namnteckning på ngt kvitto
59. När var du i kyrkan senast? Det var nog för någon månad sen
60. Vilka personer utmanar du? Alla som pallar haha..
0 kommentarer