231109

 

     
HISS



L a d y  G a g a
Under den senaste veckan har miss GAGA varit rena hysterin i Sverige. På topplistan (med låten bad romance) både i Sverige och i USA.  
Hon är cool, hon har en stil som INGEN annan har och hennes låtar är grymma.
Vad mer behövs sägas?

 

                      


J u l e n
Man känner hur den kommer smygande fram.
Seriöst jag har inte väntat in den alls bara kört på med mitt och insett att "OJ JÄKLAR" om en vecka är det advent!! Men nu börjar julsånger spelas upp i butikerna och jag drack julmust tills jag spydde idag så nu börjar det äntligen kännas som ett steg närmre. AND I LÖÖÖVE IT.

M i n  n y a  d e s i g n
Är inte helt nöjd än och inte ens i närheten av klar. Har så mycket planer att det icke är sant.
Spana in den titt som tätt ska ni få se på ändringar hörreni!!!
Men visst har den blivit snyggare?!


DISS

S l u t p r o v e n
Terminen har vart körig med massa i skolan och man skulle göra VAD SOM HELST för lite lov.
Då passar inget bättre än slutprov näst sista veckan
innan jullovet så man kan känna sig extra stressig.
Det skadar inte en lärare, right?

         

F o l k  s o m  s o v e r
PÅ BUSSEN! Vad förväntar de att jag ska göra när jag vill kliva av och de sover på min axel?
Väcka dem? Slå till dem? VAD VAD VAD?
Åh håll er vakna bara,  kaffe finns.

D å l i g  S t u d i e t e k n i k
Jag är SÄMST på att sitta och plugga när jag väl borde. OCH JAG SKA GÖRA NÅGOT ÅT DET NUUU.
Fattar inte varför jag fastnar vid datorn varje varje jäkla gång, eller städar, pysslar med något jag absolut inte borde eller blir helt plötsligt riktigt kreativ och får andra idér än vad jag bord få.
Måste ändras N U .

0 kommentarer