TVÅ SAKER SOM GJORDE MIN KVÄLL!!

För det första kom jag nyss på att jag har sovmorgon till ELVA imorgon....ELVA!!!!!!!!!
Skuttar runt här i mitt rum. SÅÅÅ skönt att kunna sova ut på morgonen!

För det andra så har jag hittat en perfekt film. Ni vet att jag älskar skräck och är så psykad att jag kan se dem själv? Jo men asså nu har jag hittat EN VÄRRE. En riktig utmaning eftersom jag vet att jag kommer pissa på mig. Är inte säker på om jag ska se den på bio, kan bli jobbigt att bli rädd (och pissa på sig) när alllt är så stort. OCH DEN TÄNKER JAG ALLLLLLLLDRIG SE DEN SJÄLV!!!! (klassats till årets läskigaste film i världen...DEN NI)


HAHAH VILKEN ÄCKLIG BIIILD! JAG VAR SÅÅÅ TVUNGEN.

Men om filmen får ni veta seeeen!!


GODNATT!!!

2 kommentarer
mallan

paranormal activity? :D

maary

HAHAHA men maaalin det skulle ju vara en hemlighet!!!