Lite kuligt!

Dagens humör: HYYYPER och glad!!
Dagens klädsel: pääls, måste ju ha ngt att värma mig nu när jag rakat bort min egna
Dagens låt: Har varit utan min älskade ipod hela dagen så INGEN tyvärr
Dagens Bästa: Att vara med älskling det var sååååå mys!
Dagens skönaste: Skolan, perfekt kort dag och roooooliga klassisar!!!
Dagens gooodaste: Åh min donut mami köpte till moi. MMM<3


VISST SER DEN GOD UT?! Den var god :)

Dagens sämsta: Jag drack för mkt mjölk, jag tål inte mkt mjölk...
Dagens väder: GRÅTT GRÅTT GRÅTT. Men icke ska man vara kinkig då, man är ju ändå bara inne :D
Dagens lektion: Naturkunskap (första ggn idag) bra lärare men sträng

Mary: Narek vad tycker du om läraren?
Narek: Han är en rikig rasse!!!

OCH NAREK HADE INTE ENS SNACKAT MED HONOM HAHAHAH. Alla som är lite äldre och stränga tror Narek är rassar aj aj aj. Han måste ha det svårt.

2 kommentarer
Killer

Han e rasse!!!!!! Såg du inte hans blickar han gav mig och dig och otman?????????

maary

HAHAHAH DU VET JU HUR HAN VAR MOT MIG SÅ FORT JAG KOM IN!!!!! HELT ILLA!!!