MISSA INTE IKVÄLL

För min del blir det "djävulen bör prada" har aldrig sett hela..tror jag

3 kommentarer
Anonym

hej, jag måste bara fråga, jag går i 9an nu. och jag funderar på teknikprogrammet, men nu är min fråga, trivs du? har ni långa dagar ? jobbigt schema? tell me :)



har hittat till din blogg genom en kompis.

maary

Heeej vad trevligt!

Grejen är, gillar man teknik och verkligen vill jobba med det då klarar man jobbiga scheman och långa dagar...vilket vi har. Visst är det jobbigt och det är framförallt MYCKET matte och fysik. Men man klarar det. Jag är inte alls bra på att plugga och jag har klarat mig i snart 1 ½ år så jag tror lätt du med gör det!



Och jag STORMtrivs i min klass men det är ju upp till var och en hur social man är och så. Var beredd på nördar bara. Det måste jag tyvärr säga. Jag har slutat som en nörd jag med vilket är rätt trevligt faktiskt haha :)!



Säg till om du vill veta ngt mer.

Den 4 november kan du läsa om en dag med mig i teknik i UNT. Ett tips bara :)

Anonym

haha okej, skönt och höra. ska absolut läsa unt :) hehe TACK SÅ MYCKET