HEJ HEJ HEMSKT MKT HEJ

Om ni missade roast på berns så missade ni mååånga skrattanfall. BÄSTA AVSNITTET! Ska visa häärliga klipp senare! (imorgon eller så)

Ja min dag. Den har vart så perfekt. Skolan gick jätte bra, hade sjukt kul med. Var på glatt humör hela dagen och hann även träffa mina älsklingar oxå!!! Det kan inte bli bättre.
Ska få göra en kul sak på onsdag oxå! Men det berättar jag mer om säään.

 

              
Funderar på att köpa någon bra datorhögtalare.
Inte värsta men bra ljud. Kom fram till att denna rackare har hög kvalité när det gäller ljud (ger ett skönt surround-ljud). Kopplas enkelt till bara en USB port.
Och om vi ska ta det där på riktigt, riktigt enkel svenska(narek behöver). Den är praktisk och låter bra.

Dock ska jag få låna Tobbes (han har precis en sån) så ska jag se hur bra de är :)

LOVE,

0 kommentarer