JAG FATTAR INTE??!!?

Nu har jag spenderat en och en halv timme av min DYRBARA tid åt en film som var SJUK I HUVUDET?!?
Vad fick jag utav filmen?
JO!!!! Att barn som får en konstig sjukdom dödar sina föräldrar??
Jag blev sjukt psykad av den filmen. Det måste vara världens mest psykade film som gjorts. Det värsta är att jag kämpade mig igenom den filmen, blod överallt, barn som dödade föräldrar, PLÅGSAMMA scener....trodde att det någonstans skulle finnas en mening med varför de gjorde som de gjorde.
MEN SEN?! SÅ SLUTADE FILMEN............


Om du hatar barn, älskar blod, älskar plågsamma döds scener och psssykade slut ja då är det en film för dig!
ANNARS AVRÅDER JAG ER FRÅN ATT SE DEN.

3 kommentarer
Robeert

Seriöst maria; "Om du hatar barn, älskar blod, älskar plågsamma döds scener och psssykade slut ja då är det en film för dig!" hahahahahahhaha säger du som verkligen avgudar SAW??!?!!?!? xD

maria

HÖRRU DU! För det första har saw en handling...det är ju en avanledningarna man kollar? Men filmen ovan har ingen handling alls så det handlar bara om att bli psykad. OCH jag avgudar den inte alls!!!! Gillar den vara liiite ;)

Robeert

OkejOkejOkejOkej:)