TIO SAKER

...EN KILLE ÖNSKAR ATT TJEJEN VISSTE OM.

Källa; 
HMI TEXT/10 THINGS GUYS WISH YOU KNEW, översatt

---------------------------------------------------------------

1. Att gå fram till en tjej i en bar skrämmer livet ur oss. Det känns som en situation där ingen av oss kan vinna. Vi vet liksom redan att vi paddlar uppströms eftersom hon tänker: ”Han tycker att jag är gullig, jag vinner.” Och var står vi då?


2. ”Wow, du är så smal” är ingen komplimang. Att ha en fin kropp betyder att det finns något att ta i.


3. Oavsett hur stora vi är – ja, jag syftar på det området – så är det bäst att utgå ifrån att vi lider av ett Napoleon komplex. Vi skulle verkligen gilla om du kunde slänga in ett ”Jösses, vad stor den är” då och då.


4. Ett vitt linne, tajta jeans och högklackat gör oss galna. En svart behå ska vi bara inte tala om!

5. En man förvandlas genast till en morsgris när han blir sjuk. Och när han är riktigt hungrig.

6. Snuskiga SMS är fantastiska.


7. Vi blir skiträdda när ni blir rasande.


8. Kommentarer som ”herregud, jag vet inte om jag orkar lyfta den där” eller ”älskling, jag har faktiskt inte tre händer”, fungerar också bra.


9. Vi avskyr när ni säger ”jag vet inte, vad vill du göra?” Vi män måste ju göra grovarbetet när det gäller att bjuda ut och välja restaurang, så låt oss slippa bestämma vad vi ska göra när vi väl är tillsammans eller har dejtat ett tag.

10. När vi är ute med grabbarna så gör vi egentligen inget särskilt. Vi bara snackar skit om varandra, skrattar åt varandra och …snackar mer skit.

0 kommentarer