Det är INTE okej.

Jag blev tipsad om en bilddagbok som tydligen skulle vara "rolig" ....
Att en tjej som är 93-94:a viker ut sig + sin pojkvän HELT på bilddagboken (utan lösenord eller något) är ju sjukt. Jag kan inte förstå det roliga i detta. Det är snarare BARA sorligt. MÄNNISKOR DETTA ÄR INTERNET alla kan se och de kommer ALDRIG försvinna.

Det värsta är att hon skriver under sina nakenbilder "är min kropp fin eller ful"  elller "fin eller ful"
Att hon behöver fråga världen om hennes kropp är okej. Herregud, tänk er vilket självförtroende hon måste ha. Och att folk skrattar åt det...jag gråter.


Har täckt för..

Nu ska jag gå och sova. Frågan är ju VARFÖR JAG INTE REDAN SOVER? Bra fråga som jag inte kan svara på
GODNATT FOLKET!

3 kommentarer
David 'Fatal Error" Goytia

bra att du täcker för dom privata delarna med glömmer att sudda ut hennes användarnamn på bilddagboken.. lol, fail! >.<

mallan

det var nog meningen att visa alla vad hon hette, snille

maria

Jag ville visa alla vad hon hette. Dock finns hon inte kvar....