LITE FRÅGOR. INTE ALLS INTRESSANT BARA UTFYLLNING.

Höger- eller vänsterhänt: höööger
Humör just nu: JÄTTE TRÖTT, alltså suris
Favoritgodis: choklad... FRUKT OCH MANDEL... mmm <3
Är det nåt du absolut inte äter: Kalles kaviar och ärtor
Kläder just nu: Ingenting. HAHA SKOJA. Byxor och linne
Musik just nu: Satte på spotify bara för det. Lily allen!
Vad sa du senast: ehm... kommer inte ihåg.
Sommarplaner: Sommarn har ju precis vart men nästa ska jag åka utomlands som en galning!
Saft eller alkohol: Saft såklart. Herregud alkohol?
Hur många kuddar sover du med: 5, älskar kuddar. De är mjuka
Favoritväder: Antingen jätte soligt eller rikigt regnväder med åska
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: saker...hm. Dator, mobil och min säng
Spelar du nåt instrument: Alltså ja men jag kan inte bestäma mig vad jag ska satsa på (elgitarr eller trummor?)
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska tyvärr.
Sparare eller slösare: sorligt nog en slösare.
Bästa film: DISTURBIA sen finns det fler kommer inte på de nu bara.
Tror på liv på andra planeter: Japp. Absolut.
Kommer du ihåg din första kärlek: Om jag gör
Älskar du henne/honom fortfarande: Gör.
Har du några homosexuella vänner:  Jadå!
Tror du på mirakel: YEAH!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Verkligen.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja fast mitt humör svänger som en bergochdalbana. Rikigt irriterande.
Ser du på kärleken som ett misstag: Absolut inte. Ett av de bästa som finns (man har ju en slags kärlek till alla runt om sig)
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 9-11
Bio eller promenad: Beror på med vem. Promenad kanske.
Är du kittlig: Om jag är. Farligt kittlig. And I hate it.
Snarkar du? Fråga den som sover med mig, jag vet inte. tror inte?
Stjärntecken? Riktig lejon här!
Rädd för insekter? Rädd och rädd kan jag inte påstå men de är obehagliga och världen hade vart bättre utan dem.
Äckligaste insekten: Finns många, men de mest irriterande är MYGG.
Största svaghet: Oj. Öppnar mig för mkt och säger kanske för privata saker om mig sj. Fast har blivit bättre på det. OCH FYSIK!
Det här är jag bra på: Lyssna, ge råd och få folk på bättre humör! :)
Bästa bok? Svårt det där. Har läst så många bra. Men jag rekomenderar psykologiböcker. Sjukt intressant och man lär sig SÅÅÅÅÅ mycket.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna teleportera mig själv.
Vad vill du jobba som? Cililingenjör, produktutvecklare.
Chips, morötter eller godis? Godis mohah.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Skriver du dagbok? Somtimes. Slutat nu på sista tiden har inte haft tid. orde börja det är skönt att göra det :)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nja tatuera mig kanske men är verkligen inte säker. Rädd för nååååålar.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Jag har alltid det stökigt och det ogillar jag starkt. Kunde jag välja så skulle jag ha det rent all the time!
Gungar du på stolen? Nej har aldrig vart en stols-gungare.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nepp. ALDRIG.
Vilken hand håller du gaffeln i ? beror på om jag äte rmed kniv eller bara gaffel.
Är du rädd för blod? Nej. Jag äcklar mig på det och mår illa.
Saltar du på maten? Händer. Blir goodare då ju.
Gillar du att sjunga? Ja jag älskar att sjunga! Att det inte låter bra är en annan sak.
Anser du att du är stark? ´Stark för att vara tjej ja.
Brukar du sola? Nej. Brun utan sol funderar jag dock på
Vad gör du om du får hicka? Hickar?
Röker du? Pffft.
Snusar du? Det är så äckligt att blää.
Använder du knark? rukar knarka varje dag. Kokain är min favorit!
Kaffe, te eller inget? KAFFE! Jag klarar inte en dag utan!
Har du en besatthet? Såklart jag har det. Vem har inte?

0 kommentarer