AHHH!

Hej igen!
JAG HAR SÅ MYCKET ATT BERÄTTA, kommer nog dela upp allt i olika inlägg hahah....

NR 1 vi var ju på NRJ konserten i torsdags där det befann sig så många bra artister (jag visste inte från början så gissa vem som hoppade upp och ner konstant i ca 3 timmar med ett leende på läpparna och skrek sönder???)


Såklart är alla bilder tagna med mobilen så ni kommer inte se så mycket... men detta ska föreställa million stylez


Lazee och sibel!!


Lazee


Alexandra Burke som var så jäkla GRYM!!!


Sist med absolut bäst Taio Cruz!

Sen kom också Rasmus Seebach, Kato, Darin....., Love Generation, Rebound, Mohombi och Johonssi, fick tyvärr inga bilder eftersom min mobil är som den är.
Men helt värd kväll!

3 kommentarer
Taoube

Jag kan hooka upp dig med feta bilder om du vill. Jag tog några med mobilen jag med :p

anna

Duunder dag! :)

Maary

Anna: Jaa detvar det verkligen!! :D



Hahah älskling hooka upp mig med bilder (HAHA VILKET UTTRYCK??) du ser ju att mina inte är så lyckade...