Lite pics

Tidigt på morgonen begav jag mig till skolan. Var pigg och glad, vad kunde gå fel ? Så där satt jag på bussen och lyssnade på musik tills jag inser att jag fick något gult i mitt hår. Vad kan det vara om inte en stor geting? Såklart hade jag en glasklar plan och vad kunde gå fel? Jag föste getingen till min mobil och sedan så "kastade" jag bort honom (ja det såg ut som en han)
Sen så var det klart tänkte jag och la väskan i knät igen.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ tänkte jag (och ville skrika men jag höll masken) när jag blev stucken av den jädrans getingen, den hade på något sätt kommit upp på mitt knä och där lade jag min tunga väska på honom (han dog tyvärr)

Alltså ni tror inte getingar är så farliga men det gjorde förbaskat ont och jag blev yr och kallsvettig.







Tog lite bilder idag i hopp att någon skulle bli riktigt bra, men det blev inte riktigt så.
Ska sova nu
Imorgon blir det en LÅÅÅÅÅNG dag med skola och NRJ konsert med roooliga människor :D

NATTTIII
0 kommentarer