IKEA, MYS & BAK

Jag fick VÄRLDENS insikt idag, hur fasen orkar föräldrar med vardagssysslor? Jag menar som att plocka ut disk och laga mat, det känns som om dessa fem dagar bara har gått ut på att laga maten och äta den.....sedan det värsta av allt, DISKA DEN. Nej men helvete vilken tid sådant tar, lär man sig att göra allt snabbare sen eller?!

Idag hann jag träffa Tobbes härliga klassisar och åkte med på en rundtur till IKEA. Älsklingen och jag åkte sedan hem till mig och hade det hur mysigt som helst.

Klockan ett (på natten) kommer mina syskon och frågar "Maria skulle du inte göra muffins idag?" haha....VARFÖR lovar jag saker? Jag var helt död eller ÄR helt död och har bakat muffins med dem, jag som ska upp tidigt och jobba. DÖDA MIG.





Mitt och älsklingens verk, smoothie. Ska det varkligen vara så mycket mjölk i? Jag undrar just... men gott var det!

0 kommentarer