Utfyllning

Nämn något som gjorde dig glad igår: En hårig turk :)

Vad gjorde du kl 08 imorse: SOOV.


Vad gjorde du för 15 min sedan:
Låg i sängen och lyssnade på musik (vilket jag fortfarande gör)

Det sista du sa högt: "Hjälper du mig med fysik sen?" till mami

Det senaste någon sa till dig: Dåligt minne, sorry

Vad har du druckit idag: Kaffe i massor


Vad var det senaste du åt: Havregrynsgröt


Vad var det senaste du köpte:
Kan ha vart mat...såklart. Annars en klänning

Vad är det för färg på din ytterdörr: Svart/brun

Vad är det för väder hos dig nu: Grått och tråkigt

Godaste glassmaken: Finns en riktig god i rumänien som jag var beroende av, minns dock inte namnet

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek, men intresse

Sover du tungt: Tyvärr inte, ett av mina största problem (kan vakna av att någon öppnar ögonen ha ha..)


Drömmer du mardrömmar:
Ja fast jag brukar vakna innan något riktigt hemskt händer...sedan lägger jag mig igen bara för att bestämma slutet själv och göra det lyckligt. HAHAHA. vilken TÖNT JAG ÄR!

Trivs du med ditt jobb: Har inget nu tyvärr. Men så fort det blir mindre skola då jäklar!


Favoritklädsel:
Mina lårhöga stövlar med jeansläggings och någon snygg tröja till.

Favoritlåt just nu: Hm...har ingen riktig favorit men Lady Gaga- Bad romance är bra!


Vad ser du om du tittar till höger:
Min frukost


Vad gör dig glad just nu:
Tanken av att ha pluggat klart för dagen.
 

Vad ska du göra härnäst: Fixa lite saker i rummet sedan plugga


Höger eller vänsterhänt:
Höger


Humör just nu: Glad fast inte överdrivet som det brukar bli..


Favoritgodis:
Choklad...mmm<3


Kläder just nu:
Linne tjockröja och mysbyxor. så skönt så skönt!


Sommarplaner?
Om jag har!!! Fast låter det vara en secret för det brukar aldrig bli av om många får reda på det (sant ju?)


Hur många kuddar sover du med:
Har 4 i min säng men det brukar bara vara 3 jag sover med

Spelar du något instrument: Jag har spelat trummor och pinao men jag vill JÄTTE GÄRNA lära mig elgitarr.


Morgon eller nattmänniska: Tyvärr en nattmänniska. Folk brukar undvika mig på morgonen....

Vad är viktigast för dig: Flera saker; bästa vännerena, familjen, skolan och älskling


Är du kittlig: JA! Nästan överallt. En rikig svaghet

 
Snarkar du:
Jag vet inte. Men ingen har påstått det så jag hoppas inte....


Stjärntecken: Lejon!


Äckligaste insekten: Många insekter äcklar mig....


Längtar du mest efter just nu: En strand, ca 27 + , en kall cola i handen och mina närmsta brevid. UNDERBART.

              
En kanin på huvudet. Fin fint!

0 kommentarer