AAAAHHHHH

FÖRBANNADE BUSSHELEVTE!!!!!
åHHHHHH alltså seriöst vet ni hur kallt det är ute ???? Det är riktigt bajskallt och skulle ni ställa er ute så är jag säker på att ni skulle förstå mig. Jag hade varit hos Tobbe och ställde mig vid busshållplatsen i väntan på att bussen skulle komma. Den kommer inte. Jag väntar. Den kommer fortfarande inte. Jag väntar. Efter fyrtio jäkla minuter bestämmer jag mig för att röra mig (hade tights på mig och det var -17) jag går några meter sakta, för jag var typ ihjälfrusen och hör bakom mig bussen åka förbi.

Jag regresserade. Grät hela vägen till tvåan i hopp om att jag skulle hinna med tåget. Nej. Den hade gått. Grät hela vägen till Tobbe. Äntligen värme i fem minuter. Sen var det bara att bege sig till nästa buss.

Världens sötaste mamma värmde upp bastun åt mig. Nu fryser jag inte arslet av mig iallafall. Godnatt.
0 kommentarer