Amaziiiiing

HERRE!
Har haft en sådan lärorik och intressant dag att det inte är klokt! Jag ska såklart dela med mig om rolig fakta och tips som jag fick idag, men det kommer i ett senare inlägg!

Kortfattat av vad jag har lärt mig;

1. Hur kentor, tele 2 och google fungerar och deras projekt för framtiden samt problem.
2. Hur det är att gå på Uppsala universitet
3. Om IT-linjer på Uppsalas universitet
4. Hur IT branchen ser ut, vad de behöver
5. Hur otroligt mycket sociala nätvärk har blivit en STOR del av vårt liv (återkommer senare till detta)
6. Tips inför arbetslivet
7. Vad man ska prioritera i skolan så man får enklare i universitetet

Jag är obeskrivligt glad att jag gick dit själv fastän jag inte kände en ända kotte där. Har man bra humör så funkar allt. Inte ens PMS:en bet på mig idag, då är det galet!




Google var överlägset bästa föreläsningen. Om femton år ska jag ha jobbat för dem, punkt slut! :)
0 kommentarer