Bildregn

Första skoldagen och jag är DÖDDÖDDÖD. Alltså skitkul med nya lektioner, yey...men att vi har TRE timmar intensiv produktion på morgonen första skoldagen var inte något som man kanske hurrade för. Att man sedan fick reda på att man kan förstöra en maskin (vi ska progremmera en maskin på produktionen) för en halv mille gjorde inte saken bättre. Jag hoppas på gud att det inte blir jag som förstör den!

NU ... lite bilder från dagen!



Nu lade jag faktiskt (busted) upp bilderna för att bevisa att jag inte lagar macaroni åt mina kära syskon till frukost, middag och lunch. Det blev faktiskt ostbricka och sallad (med sesamfrön, awesome!!) det skulle ni inte banga pååå va!?

Lite nytt idag också;



Indiska (de har gigantisk rea så man kan bara inte låta bli att gå ut i den affären tomhänt)


Indiska igen, jag är en sucker för ljuslycktor .....


Kappahl


Kappahl
0 kommentarer