Dagen i bilder

Jag överlevde läkarbesöket och det var som tur ingen fara (mamma kan hetsa upp sig ibland alltså...)

Idag måste ändå vara en av mina lycko-dagar. Alltså allt gick rätt och bra. Tack gode gud för dessa dagar, dock borde de "dyka upp" oftare. Träffade min kära Camille som jag saknat sååååå. Oj som vi pratade! Hann träffa på min älskling också. Mysa och plugga kan aldrig slå fel.


Man skulle nästan kunna tro att våren var här och man subtraherar bort kylan och snön (Alltså det är solen ni ska titta på och inte byggnaden som just råkar vara min skola)


Jag pluggade inte bara med älsklingen utan även med Clinton som var till stooooor hjälp!


Söta mamma beställde dessa böcker efter att hon sett ett inlägg för några veckor sedan (då jag var sugen på just dessa böcker) Yeeeeyyyy


Hittade ett finfint skärp som kommer pryda mina skjortor och klänningar i sommar. GOTT

(Bilderna är kassa pga. att de är tagna med min mobil. Om ni skulle ha för er att undra eller bry er om det ;)
0 kommentarer