Uuuuuuuuunderbar

Klockan är otroligt mycket men jag kunde inte sluta se på denna film. Har hört mycket om den men inte haft förväntningar, men herre. Mina ögon är helt röda av all gråt. Även om den är två timmar lång så kan man inte ens sluta titta.

Underbar film, jag rekommenderar den starkt. Dock bör man se den själv för den är så rörande så det blir inte så mysigt när man sitter och storbölar brevid någon.


Jag önskar jag kunde börja diskutera mina åsikter kring handlingen som handlade mycket om rasismen men det får bli en annan dag, nu ska det sovas. Natti
2 kommentarer
Anonym

Aså du kunde skriva att det var din bästaste vän Narek som rekommenderade den här filmen :P

Maary

Vid det här laget är det du som tipsar om alla filmer som visats i bloggen, ska du inte ha en "jag tipsar om filmer" i min blogg? Hahahah du kan få pengar...not :D